субота, 21. новембар 2015.

Autumn style

Ćao drugari ! :) :) 
 Subota ne tako lepa kako je znala biti poslednjih nekoliko nedelja. Danas je sva tmurna, kišovita, tužna, ali može samo tako da izgleda jer je bitno kako se mi sami osećamo izuzev dosadnog vremena. Jutro sam posvetila slikanju za blog, a celo poslepodne - Ich habe Deutsch gelernt ili učila sam nemački u svojoj školi. Meni lično ne toliko zanimljiv jezik ali mnogo tražen i koristan, pogotovo što su moji životni planovi tamo negde preko barem što se tiče obrazovanja, a o tome u drugom post-u.
Današnja kombinacija je slojevita, topla i moderna. Svaki komad odeće je dobar za kobinovanje. Ali akcenat stavljam na kaput, sa kojim sam oduševljena. Skroz je vintage. :) 

Hi friends ! :) :) 
Saturday is not as pretty as it knew to be the last few weeks. Today is all gloomy, rainy, sad ,but it can only  look like that  , because it is important how we feel , except boring weather. The morning is dedicated taking photos for the blog, and the whole afternoon - Ich habe Deutsch gelernt or I was studying German at my school. I personally don't like this language but it is so wanted and useful language , especially, because my life plans are abroad at least when it comes to education , but more about that in next post. Today's outfit is layered, warm  and modern . Each piece of clothes is good for making nice combinations . But the emphasis is  put on this coat with whom I am fascinated. It's totally vintage. :)

So , it's here ...:)









Нема коментара:

Постави коментар