среда, 13. април 2016.

Yellow Rock Jacket




I napokon kupljena..mala žuta jakna! Prvi put kad sam je videla razmišljala sam da li mi je uopšte potrebna, pa kad sam se napokon odlučila za ovaj fensi komad, bila je rasprodata sve do jedne. Najzad je opet stigla i sada je moja.:) Ovakva jakna je dobar detalj da svaku običnu casual varijantu razbije i da upečatljiv izgled. Ukoliko se ovo divno i toplo vreme nastavi, čini mi se da ću je opet tek na jesen obući. Skoknite do Zare i proverite da li je još ima, jakna savršena a cena pristupačna.





And I finally bought ...little yellow jacket! The first time I sow it, I was not sure if I need it, but when I  decided for this fancy piece, it was sold. Finally it came back , and now it is mine.:) This jacket is a good detail to every ordinary casual outfit, it makes outfit look better. If this wonderful and warm weather continue, it seems to me that I will wear it again when autumn comes. Go to Zara and check whether it is still there, a perfect jacket and affordable price.







Нема коментара:

Постави коментар